Nu, nu m-as fi gandit ca am sa sarbatoresc implinirea celor 40 de ani fara mama.

Nu, nu m-as fi gandit ca am sa sarbatoresc implinirea celor 40 de ani fara tata.

Si, totusi, soarta a facut ca ei sa dispara din viata mea mult prea devreme, atunciTONY COPIL 2 cand inca ma obisnuiam sa fiu copil care isi crestea copiii. Tristetea si singuratea m-au insotit mereu de-a lungul vietii, sunt parte integranta a firii mele, insa, la fel de bine, rasul si optimismul, vointa si ambitia, perseverenta, dar si sensibilitatea, echilibrul ori iubirea mi-au fost buni companioni.

De-a lungul timpului, chiar daca am avut alaturi copiii si sotul ori prietenii, mi-au lipsit parintii si sfaturile lor, prezenta lor, vorba uneori dura a mamei, alteori calma, ochii albastri ai tatalui si dojana lui, si imi revin in minte discutii, certuri, impuneri, dorinta de independenta, momente grele si cele de fericire. Si as da orice ca sa mai fiu o clipa cu ei, sa ma simt copil, iar amandoi sa ma ia in brate si sa imi spuna ca sunt fetita lor iubita.

tataAstazi, la 40 de ani, las in urma un trecut cu bune si rele, cu tristeti nemasurate si sacrificii, fara timp de copilarie si adolescenta… las in urma tineretea… Si ii spun ADIO, dar nu pentru ca nu as mai fi tanara, ci pentru ca spun BUN VENIT maturitatii specifice perioadei de varsta in care patrund. Imi doresc sanatate, noroc, sa am parte de multa iubire si sa iubesc in continuare, sa pot vedea minunile vietii, mirosi aromele ei si atinge pentru o clipa eternitatea… Acolo, in tacere, in mintea mea, in sufletul meu, in amintirile mele… acolo, astazi, pentru o clipa am sa ma reintalnesc cu parintii. Caci intr-o clipa de conceptie au lasat o iubire pentru o eternitate.

Dedicat parintilor mei, DANA si FLORENTIN.

Va iubesc, dragii mei, si ma gandesc la voi, oriunde ati fi!

