In urma cu ceva timp am fost nominalizata pentru A Bouquet Of Three Awards. Nu am avut timp sa raspund nominalizarii, nici nu cunosc prea bine in ce consta, de fapt, acest premiu, insa am sa fiu politicoasa si am sa raspund celor ce si-au facut timp si pentru mine. Primul lucru este sa adresez multumiri blogurilor Coffee. Morning Coffee si Pasi prin viata, cele doua fiind cele care m-au nominalizat. Inteleg ca trebuie sa indeplinesc si eu cateva conditii pentru a finaliza aceasta procedura.bouquet-of-three-award

1. Prima ar fi cea a afisarii imaginilor care contin buchetul de premii. Conditie indeplinita.

2. A doua ar fi aceea ca trebuie sa postez link-uri catre blogurile ce m-au nominalizat. Le aveti alaturi de multumirile mele.

3-4. Urmatoarele doua ar fi sa nominalizez 15 bloguri pe care le-am descoperit recent, sa le trec si sa anunt bloggerii asupra nominalizarii lor. Chestiune destul de complicata, insa nu imposibila. Iata nominalizarile: Paradisul cuvintelor, Nu vorbi, scrie!, Viata, prin ochi de femeie, Stefania`s, Emotii. Pasi. Gandiri., Cenaclul Romanticii, Eu… El… Noi doi…, Imagine continua, Cuvinte infinite, Blog vindecator, Creatii Dragos G. Calinescu, Loredana Milu- fotografie, Gara pentru doi si, nu in ultimul rand, prietenele mele Raluca Cincu si Andreea T.

5. In final cele 7 lucruri despre mine:

calitati: A-mbitioasa, N-orocoasa, T-enace, O-ptimista, N-orocoasa din nou, I-ubibila, A-ltruista.

defecte: A- priga, N– ehotarata, T-imida , O-rgolioasa, N-ervoasa, I-ncapatanata, A-roganta

Intr-un cuvant: ANTONIA! 

PS. De ultima ora: Muuultumeeeeesc, Contesa!

PS1. Multumesc, Imagine Continua

Va imbratisez cu drag. Si, pentru voi, o melodie care ma reprezinta.

