Am cules o floare… mi-am pus-o in par. Mi-a cazut la un moment dat pe piept si s-a oprit langa inima. Am prins-o in palme. O pala de vant a suflat si mi-a luat-o. Dupa o scurta poposire pe pamantul reavan, o alta pala a ridicat-o putin. Am alergat dupa ea. Imi placea prea mult si simteam ca o voi pierde. Era prea frumoasa, era prea frumoasa… Am reusit sa o ajung din urma. Am luat-o cu grija, repede, sa nu mai vina vantul sa mi-o ia. Am ascuns-o din nou in palme. Unde as putea sa o pun, ca sa nu mi-o ia nimeni?! Sa o vad doar eu, mereu. Intr-un caiet la presat? Nu, nu-si avea locul strivita in intuneric. Intr-o glastra cu apa? Poate ca da, dar la un moment dat s-ar fi ofilit. Din nou in parul meu? O adiere de vant poate mi-ar fi furat-o iar… La piept, langa inima? Caldura mea ar fi sufocat-o. Si atunci? Atunci ce sa fac cu ea? Am deschis palmele. O raza de soare a poposit, inundand petalele ei, aproape rotunde, mari. Ce nuante frumoase! Cata lumina! Atunci, m-am hotarat… Tu, floare, esti dragostea pentru barbatul din viata mea. Din tine dau petale. Zilnic. „Ma iubeste, nu ma iubeste…”

Ma iubesti pentru ca gura mea te saruta, dar nu ma iubesti pentru ca gura mea te-ar certa atunci cand ai gresi.

Ma iubesti pentru ca mana mea te alinta, dar nu ma iubesti pentru ca mana mea nu te va opri daca vei vrea sa pleci.

Ma iubesti pentru ca piciorul meu calca alaturi de al tau, dar nu ma iubesti pentru ca stii ca m-ar duce pe carari straine cand nu te voi mai simti aproape.

Ma iubesti pentru ca ochii mei verzi te privesc cu toleranta, atractie si curiozitate, dar nu ma iubesti pentru ca ei ar putea deveni taiosi si straini.

Ma iubesti pentru sufletul meu cald, dar nu ma iubesti pentru caracterul meu orgolios si atitudinea mea transanta care ies, uneori, la iveala.

Ma iubesti pentru ca sunt inteligenta si frumoasa (cum spui tu), dar nu ma iubesti exact din aceleasi motive.

Ma iubesti pentru ca stii ca azi esti tu, dar nu ma iubesti pentru ca la fel de bine stii ca maine ar putea fi altcineva.

Insa, te rog: IUBESTE-MA, iubeste-ma azi pentru cine sunt si NU MA IUBI pentru cine as putea deveni maine!

Tie, R.!

