Femeia… femeia, odata cucerita si casatorita, are tendinta de a se cuibari in casuta ei, de a-si proteja familia, de a-si creste copiii. Rolul ei pregnant devine cel de mama si de gospodina. Uneori, acest rol surclaseaza feminitatea ei. Oh, sa nu intelegeti ca spun ca o gospodina nu ar putea fi sexy sau ca am ceva cu femeile vrednice, in general, ori cu cele aplecate asupra familiei. Si eu spal, calc, fac mancare si curatenie ca toate acestea, evident. Si cei trei „barbati” ai mei dupa mine. Totusi, nu uit niciodata sa fiu… femeie in adevaratul sens al cuvantului.

Femeile frumoase, cu tinuta, plac tuturor. Sau cel putin ar trebui sa placa tuturor. Niciodata nu m-am dat la o parte de a admira o astfel de femeie si niciodata nu m-am simtit amenintata de vreuna. Ba, dimpotriva, am cules de acolo de unde mi-a placut un stil de coafura, o vestimentatie, un tip de machiaj. Mi-am dorit mereu sa plac ochiului… nu ochilor barbatilor, ci ochilor mei atunci cand ma uit in oglinda. Si ochilor barbatului meu, atunci cand se uita la mine. Pentru asta, de-a lungul timpului, m-am transformat din ratusca cea urata in ceva ce imi place. Am urmat curs de manechin si fotomodel, curs de actorie, am citit mult despre moda si tendinte, m-am ingrasat si am slabit, mi-am conturat un stil si m-am maturizat ca femeie. Uneori, consecintele nu au fost pe masura. Invidia celor din jur si-a facut mereu aparitia, insa pe mine nu m-au interesat foarte tare aspectele acestea. Tarziu, am invatat ca invidia este apanajul oamenilor barfitori care nu au incredere in ei, care fac comparatii inutile si care nu se pot maturiza prin schimbari. Eu mi-am vazut de drumul meu, definitivand ceea ce am inceput. Pentru ca am inteles un lucru: iti vei pastra barbatul langa tine nu manifestand gelozie, posesivitate, control si rautate! Ci fiind aceeasi mereu, dar tot timpul alta!

Am fost aceeasi mereu…

… pentru ca te-am iubit in continuare, in ciuda tuturor vicisitudinilor vietii.

… pentru ca te-am ales tot pe tine, desi am avut ocazia sa plec in cautarea a ceva, poate, mai bun.

… pentru ca am fost aceeasi pustoaica vesnic rebela, de care te-ai indragostit.

… pentru ca am stiut sa mint atunci cand trebuie pentru a te ocroti.

… pentru ca am stiut sa te tin la pieptul meu de cate ori ai avut probleme.

… pentru ca am stiut sa iti gatesc, sa iti spal, calc si sa ma intorc acasa intotdeauna.

Si totusi alta …

… pentru ca zilnic am incercat, cu resurse emotionale si intelectuale, sa te surprind cu altceva.

… pentru ca mereu am gasit ceva nou, niciodata nu m-am plafonat: un parfum nou, un ruj nou, o rochie noua, un nou stil, o declaratie de dragoste.

… pentru ca sunt vesnic schimbatoare, acum rad, acum plang, acum te iubesc, acum nu, deci a trebuit sa ma recuceresti mereu.

… pentru ca am cladit in fiecare zi o alta femeie din cea veche, am pus caramida peste caramida din suflet, minte, nuante comportamentale de maturizare.

… pentru ca imi place sa imi dau intalnire cu tine in locuri unde am fost candva, sa te vad venind cu buchetul de trandafiri albi (inca tii minte ca sunt preferatii mei) si sa exploram locuri noi.

Am fost aceeasi mereu, dar tot timpul alta. Pentru ca tu sa regasesti aceeasi „esenta” de suflet dincolo de „ambalajul” fizic din ce in ce mai uzat al meu. Pentru ca tu sa ma iubesti! MEREU!

