Sunt dificila, stiu! Mi s-a mai spus! Mi s-a spus ca sunt rasfatata, ca sunt obisnuita sa le am pe toate, sa obtin ceea ce vreau. Mai rau- ca sunt cu nasul pe sus, de unde si porecla Altesse. Ca pe cat sunt de geniala la unele lucruri, pe atat de nepriceputa la altele, ca par normala, dar cu certitudine am o mare doza de nebunie. Ca sunt maestra la scenarii, ca fac drame din orice, ca sunt frumoasa si inteligenta, dar… sunt femeie! Ca sunt nepriceputa la gatit, deci… ia-uite un domeniu in care nu ma pricep. Ca reusesc sa ies cu bine din orice. Replica mea masculina era Einstein (glumesc). Mi se mai spune pisicuta. De ce? Simplu: blanda, dar scot gherutele si zgarii rau. Si-atunci, sa nu iti fie frica sa ma iubesti?!?

Iubeste-ma…

… pentru ca stiu sa daruiesc intotdeauna mai mult decat primesc. Dar nu indrazni sa ma ranesti!

… pentru ca sunt romantica si sensibila, imi plac florile si ma bucur ca un copil la orice mica surpriza. Dar nu indrazni sa uiti ziua mea de nastere ori alte zile importante din viata mea! Din viata noastra!

… pentru ca am multe defecte, poate prea multe, insa le pot estompa sau pot fi atenuate cu ajutorul calitatilor tale. Dar nu indrazni sa ma critici pentru ele, cata vreme incerc sa le corijez!

… pentru ca sunt impulsiva si mai vorbeste si gura fara mine, insa stiu sa imi cer iertare. Dar nu indrazni sa imi reprosezi, caci stii ca nu e rautate!

… pentru ca gresesc mai des ca tine, insa nu repet niciodata greselile. Dar nu indrazni sa imi spui ca esti mai bun decat mine, nu suntem concurenti. Ci parteneri!

… pentru ca nu stiu multe lucruri, dar intotdeauna recunosc deschis asta si imi doresc sa invat. Dar nu indrazni sa razi de nepricerea mea. Mai bine- invata-ma daca stii tu mai bine!

… pentru ca de multe ori ma simt singura si am nevoie de zambetul tau, optimismul tau, am nevoie de noi in doi. Dar nu indrazni sa ma ignori!

… pentru ca sunt slaba, desi mereu vreau sa par puternica, si in cele mai multe clipe am nevoie sa ma sprijin pe umarul tau. Dar nu indrazni sa imi refuzi acest privilegiu!

… pentru ca sunt a mea, sunt egoista in privinta asta, pentru ca mereu am fost spirit liber. Dar nu indrazni sa incerci sa imi limitezi asta vreodata!

… pentru ca asa cum sunt a mea, tot la fel sunt si a ta. Dar nu indrazni sa NU ma meriti!

… pentru ca, uneori, ma fac ca nu inteleg nimic, fiindca vreau sa te aud explicand. Dar nu indrazni sa imi spui minciuni in loc de adevar si, mai rau, sa imi spui „Te iubesc!” daca nu mai simti.

… pentru ca te iubesc si fac parte din prezentul tau. Despre viitor nu stiu, imi fac doar planuri. Dar nu indrazni sa iei in deradere iubirea mea, pentru ca atunci am sa fac parte din trecutul tau. Si tu din al meu!

Te provoc! Iubeste-ma! Daca indraznesti! Daca nu… taci si uita-ma. DACA POTI!

Trick: tu, cititoare, inlocuieste inceputul, numele si porecla mea cu ale tale. E singurul lucru diferit. Restul ni se potriveste in egala masura.

 

