Dragostea este capacitatea fiecaruia dintre noi de a lasa libertate omului drag, de a nu ii ucide visurile, de a nu-l sufoca. Este abilitatea de a echilibra maturitatea cu nebunia iubirii, de a imbina cuvintele „eu” si „tu” in „noi”. Este arta de a trece dincolo de posesivitate si egoism si a intelege ca iubesti mai mult atunci cand te regasesti pe tine in celalalt, cand ii respecti visurile si cand poti renunta, suferind mai mult sau mai putin, la un NOI pentru un EU si TU cand nu mai merge. Sunt om, cu greselile mele, cu iubirile mele, cu dezamagiri si tradari, cu visuri si rabdari, cu lectii de viata, plansete de dor si bucurie… Insa mai presus de toate, sunt propriul meu profesor! Imi formez viata din lectii si greseli, din curaj si vointa!  Cea mai mare frica a mea? Sa ma trezesc intr-o dimineata, care sa stiu ca va fi ultima, iar cand am sa fac, constienta, calculul anilor din viata mea si ai sanselor de a fi fericita si de a imi urma idealurile, acesta sa fie pe minus comparativ cu anii in care m-am dedicat doar celor din jur, uitandu-ma pe mine, ratandu-mi ratiunea de a fi femeie si dreptul la iubire. De asta mi-am promis ca, in acea dimineata, sa deschid ochii inainte de a-i inchide si sa gandesc ca, de fapt, mi-am indeplinit suprema dorinta: aceea de a iubi. Atunci voi fi cu adevarat libera! (Altesse)

