Am obosit sa gandesc… am obosit sa simt… sa trec dincolo de perceptie si intuitie, sa ajung la ratiune si judecata. Am obosit, uneori, sa stabilesc prioritati, sa trasez ordine, sa tin cont de reguli si principii. Pentru o zi as vrea altceva. Doar sa fie liniste… sa stau in liniste… sa o ascult cum ma impresoara, ma cuprinde, ma patrunde. Sssttt… e liniste, linistea mea.

16752417_s

Copyright (c) 123RF Stock Photos

E linistea care imi da viata, care imi alina spiritul si ma ajuta sa ma conectez cu interiorul. Nu vreau sa stiu, sa simt, sa gandesc ceea ce gasesc acolo. Vreau ca pentru un timp sa fim contopiti, interior cu exterior, in liniste. Sa ma eliberez de orice gand, regret, absenta, durere, timp si spatiu.

„De mii si mii de ani, am trait identificandu-ne cu mintea conditionata, din care a rezultat un simt limitat si iluzoriu al sinelui, un eu infim, care se lupta in permanenta, fiind vesnic temator, nelinistit si in conflict cu el insusi si cu ceilalti. Acum ne deschidem catre starea naturala a sinelui nostru, unificat cu Prezenta Divină – vastul taram al constiintei sau inteligenta universala insasi, in care mintea ganditoare este doar un mic aspect. Acesta este taramul pacii launtrice, din care iau nastere toate aspectele care fac ca viata sa merite a fi traita: creativitatea, pacea, vioiciunea, bucuria, iubirea. Atunci cand pierzi contactul cu linistea launtrica, pierzi contactul cu tine insuti.” (Eckhart Tolle)

Sssttt… e liniste, linistea mea. Tocmai fac cunostinta cu mine insami.

resurse utile:

http://fymaaa.blogspot.ro/2009/03/eckhart-tolle-sa-aducem-linistea-in.html

http://1cartepezi.wordpress.com/2011/03/23/linistea-vorbeste-de-eckhart-tolle/

sursa citat: http://autori.citatepedia.ro/de.php?a=Eckhart+Tolle

