Eu, bruneta cu ochii verzi. Tu, blond cu ochii albastri. Eu, impulsiva, vulcanica, pasionala si perseverenta. Tu, bland, calm, bun si rabdator. Eu, prea iute pentru cuplul asta. Tu, prea incet pentru cuplul asta. Eu, drama. Tu, comedie. Eu, idealism. Tu, realism. Eu, decizii. Tu, ipoteze. Eu par puternica… Tu pari slab… Eu, sensibila. Tu, rigid. Eu invat si am sa invat toata viata. Tu te multumesti cu ce ai invatat candva. Eu valorizez oamenii. Tu, situatiile. Si as putea continua mult si bine. Cate deosebiri sunt intre noi in momentul in care le astern acum. Cred ca nici nu am realizat cat de diferiti suntem unul de celalalt. Si, totusi, sunt aici! Si, totusi, esti aici! Inca, dupa 20 de ani.

Nu vreau sa gandesc cat timp vom fi impreuna, daca va fi pana cand vom face marea trecere ori daca povestea noastra se va incheia mai devreme de atat. Nu ma intereseaza…

… nu ma intereseaza atat de mult inceputul si nici incheierea. Ma intereseaza cuprinsul, iar povestea sa merite spusa.  Mi-ar placea mai mult…

58834_479646818723195_385169177_n

A.&R. (noiembrie 1992- casatoria civila)

… mi-ar placea mai mult sa gandesc ca a meritat, ca am invatat niste lectii de viata, ca am putut face in asa fel incat diferentele dintre noi doi sa nu ne distanteze. Apreciez intotdeauna…

IMG_0907

A.&R. (noiembrie 2012- 20 ani de casnicie)

… apreciez intotdeauna eforturile pe care le facem in doi sa depasim problemele. Poate de cele mai multe ori le fac eu, insa compensezi tu prin stabilitate si bunatate. Prin faptul ca intotdeauna te-am gasit acolo, acasa.  Poate ai pierdut …

… poate ai pierdut prin faptul ca ai fost mereu cu un pas in urma mea (insa te-am stiut acolo), ca te-ai multumit doar cu ceea ce am realizat eu (insa nu m-ai limitat), ca taci cand te cert (insa e o dovada de echilibru si de evitare a conflictului) sau ca pari un copil (dar „joci” pe terenul unde nu am gresit decat rareori, cel de parinte). Ai castigat…

… ai castigat prin lucruri simple, prin absenta barfei, prin libertatea pe care mi-ai dat-o, prin lipsa geloziei si a tendintei de posesivitate, prin respect si bun-simt. Prin faptul ca ma iubesti in stilul tau si nu eziti niciodata sa o spui! Am inceput cu „Nimic nu va schimba dragostea mea pentru tine”, continuam cu „Danseaza-ma pana la sfarsitul dragostei!”, iar finalul, indiferent care va fi, va avea o lectie. Aceea ca „Te voi iubi toata viata mea!”, indiferent unde voi fi…

Adevarata arta a iubirii este aceea de a imbina doua bucati imperfecte in asa fel incat rezultatul sa fie cat mai apropiat de perfectiune.

Cuplurilor la fel de diferite ca si cel al nostru

