Inima mea. Multi mi-au atins inima. Persoane care au plecat cu bucati din sufletul meu, prieteni dragi, fiinte iubite, fara de care nu credeam ca o sa raman vreodata. Unii au patruns cu forta, altii delicat, unii mi-au atins inima mai agresiv, mai murdar, altii au avut grija de ea si nu au intinat locul. Fiecare experienta mi-a slefuit, modelat, curatat sau murdarit un loc sacru pentru mine: inima, sufletul meu. Si, la un moment dat, a avut nevoie de ajutor. In loc de iubire, se umpluse cu dezamagire. Atunci am auzit un strigat mut: „S.O.S.” Era ea, inima mea. Naufragiase…

Multi mi-au atins inima. Cel mai mult omul de alaturi. Uneori mai agresiv, alteori mai delicat. S.O.S.-ul ei nu l-a simtit la timpul potrivit. Iar eu am inteles un lucru: cu cat ai asteptari mai mari de la celalalt, cu atat vei fi mai dezamagit.

Multi mi-au atins inima. Si am lasat prea multi sa o atinga… Riscam sa nu o mai recunosc intr-o buna zi. Riscam sa o pierd, modelata in altceva. Iar eu am inteles un lucru: prietenul pe care nu trebuie sa il pierd niciodata sunt eu. Ceilalti pleaca odata ce isi indeplinesc menirea.

Multi mi-au atins inima. Oameni mai simpli, mai complicati. Mai frumosi si foarte frumosi. Mai rai sau mai buni. Mai fricosi sau mai curajosi. Mai afectuosi sau mai distanti. Iar eu am inteles un lucru: S.O.S.-ul poate fi auzit doar de aceia cu care esti pe aceeasi frecventa.

Multi mi-au atins inima. Avusese o forma, un continut. Insa se dezintegra sub ochii mei, iar eu, muta, paralizata, urmaream cum o face. Bucata cu bucata. Iar eu am inteles un lucru: atunci cand sufletul ti se sparge in bucati, trebuie sa il aduni farama cu farama si sa il recompui. Va fi mai frumos decat originalul.

Cand am inteles toate acestea, am inceput sa ma iubesc cu adevarat. Pe mine si pe ea, inima mea. Cand am inteles toate acestea, mi-am acordat iertare. Mie si ei, inimii mele. Si am stiut ca nu o sa ma tradeze niciodata.

altesseSufletelor goale

