Te caut… in nori, in flori, in oameni, cu ardoare, iar dorul ma doare. Te caut… in amintiri, in iubiri, in dorinte si neputinte, iar dorul m-atinge. Te caut… in priviri, contopiri si despartiri, in aproape si departe, iar dorul ma arde.

Lacrimile sufletului sunt urmele dorului si preludiul iubirii ce va sa vina.

Copyright (c) 123RF Stock Photos

Dorul e parte integranta a firii umane, ceea ce ne defineste ca entitati emotionale. Atunci cand mi-este dor, acel dor crunt, care nu ma lasa sa respir, ma iau in brate. Cel mai frica imi este nu sa ii pierd pe altii, am pierdut prea multe persoane iubite in viata mea… Cel mai frica imi este sa nu ma pierd pe mine. Cel mai bun prieten, omul care ma va iubi neconditionat, fara ascunzisuri, fara pretentii, fara dorinta de profit. Atunci cand mi-este dor, ma cuprind cu bratele… si stiu ca nu am sa ma tradez, nu am sa ma parasesc si nu am sa ma urasc niciodata. Asa, supravietuiesc dorului… de ceilalti. Si, cand nici asta nu pare a fi suficient, tot in mine caut amintirile. Dorul si lacrimile le aduc pe cele care trebuie, cele care vin cu alinarea.

Lacrimile sufletului sunt urmele dorului si preludiul iubirii ce va sa vina.

altesseDorului meu

