Merit, vreau si pot mai mult!

Merit, vreau si pot mai mult! editia a III-a

Dupa cum va spuneam in posturile Cred in mine!, si De ce ne temem sa ne schimbam viata?, incepand de anul trecut si pana anul acesta in viata mea au intervenit conjuncturi si oameni providentiali. Lor le datorez o parte din actiunile care mi-au adus si readus rezolvari, succes, liniste, planuri, armonie, pace, iubire, rasturnari pozitive de situatii, depasirea pierderilor, vindecare emotionala, increderea in mine si in ceea ce pot face. Lor le multumesc inca o data astazi: Julia (Elvetia), Andy (se stie cine) si Sir (intotdeauna in inima mea).
De asemenea, domnului Bogdan Comanescu si intregii sale echipe pentru minunatul „MVP” („Merit, vreau si pot mai mult!”), detalii mai jos, pe blogul unei persoane dragi sufletului meu: Nicoleta Albert! La „MVP3” ma veti gasi si pe mine, cu siguranta, impreuna cu familia mea si, de ce nu, cu prietenii!

altesseVoua, oameni de bun-simt!

O invitatie „suspect” de eficienta pentru SUCCESUL tau!.

