Zilele petrecute in familie nu sunt intotdeauna atat de multe precum ne-am dori. Insa, chiar putine fiind, este indicat sa le petrecem cat mai util am putea. Am hotarat astfel in urma cu putin timp ca ziua de 21 septembrie sa fie dedicata participarii la un seminar free, la care eu singura am mai fost si care mi-a schimbat intr-un anumit fel viata. Detaliile sunt aici: Cred in mine!

Am sa fac o trecere succinta a ceea ce am ascultat, trait, experimentat astazi, alaturi de fiul meu cel mare si de sotul meu, la „Merit, vreau si pot mai mult!” sesiunea a treia. Obiectivul acestui seminar este reunirea oamenilor de bun-simt care adera la valori fundamentale ale vietii, printre care se numara educatia, corectitudinea si ambitia. Nu se propovaduiesc retete miraculoase, nu se vinde nimic, nu se solicita taxe si nici nu se urmareste atingerea vreunui scop ascuns. Adevarat, greu de crezut ca in Romania poate exista asa ceva, insa… uite ca exista! Prilejul acesta a fost pentru mine nu doar reintalnirea cu oamenii de exceptie de la „Accelera”, compania care a initiat aceasta idee, ce a devenit deja un trend, ci o reuniune de prieteni si familie. O reuniune in care, timp de circa 5 ore, impartasim idei, caldura, socializam, invatam, ne distram, cunoastem si apreciem. Am avut astazi ocazia sa intalnim/ reintalnim pe langa trainerii de la „Accelera” si oameni care au reusit in viata trecand dincolo de plafonarea exprimata prin „Asta-i viata!”, „E greu!”, „E imposibil!” De la Lucian Radu (Travel for understanding) la Claudiu David („Suntem ceea ce gandim”), continuand cu Alain Cardon (Metasysteme Coaching) si cu Sorin Popa (John Maxwell Team Romania) si terminand cu marele actor George Ivascu (Teatrul Metropolis), astazi am avut ocazia sa cunoastem oameni extraordinari, caracterizati de daruire, ambitie, scop si vointa! Dar mai ales de modestie si bun-simt! Alaturi de acestia, trainerii „Accelera”: Amada Baltateanu, Paul Costin, Ovidiu Atanasiu, Catalin Dumitru, Octavian Grozea si, nu in ultimul rand, Bogdan Comanescu (Accelera). Nu pot sa nu mentionez numele unei alte persoane dragi sufletului meu, Nicoleta Albert (Trusa pentru parinti), un exemplu de implicare in ceea ce priveste conceptul de familie si dezvoltarea ei armonioasa, care isi dedica o parte a timpului sau si ca team-lider la MVP. Respect pentru toti acestia.

Ce am invatat astazi? Am invatat ca nimeni altcineva nu este designerul vietii mele, ci eu insami! Ca niciodata nu am sa pot influenta pozitiv alti oameni daca nu reusesc sa fac acest lucru mai intai cu mine. Ca puterea de a ma ridica, atunci cand totul imi este impotriva, sta doar in mine si vointa mea! Ca voi materializa daca mai intai voi vizualiza scopul meu! Ca trebuie sa ma pregatesc, sa ma antrenez si sa invat zilnic. Ca influenta este magie, iar magia este influenta!

Mai presus de orice am retinut aspectul: „Eu sunt pilotul propriei mele vieti!” Copilotul este sotul meu, iar calatorii familia. Nu imi permit sa mai am temeri. „Eroul se naste atunci cand omul invinge frica!” Si asta voi face!

altesseOamenilor de bun-simt!

