imbraca-mi inimaÎmbracă-mi inima… Atunci când îmi este frig în suflet, vino şi acoperă-mă cu căldura sufletului tău. Dacă începe să îngheţe, aprinde din nou focul şi atâţă vâlvătaia. Atunci când disperarea mă va cuprinde, te rog, vino şi adu-mi un strop de putere. Îndepărtează durerea cu mâna şi pansează cu o vorbă bună. Ţine-mă în braţe dacă grijile mă cuprind şi şopteşte-mi că totul va fi bine. Învaţă-mă să prind iar aripi de curaj şi să am încredere… în mine, în tine, în noi. Uneori, cred că am uitat să mai merg în doi, dar ştiu că îmi vei reaminti şi mă vei sprijini. Alteori, m-am înstrăinat şi însingurat voluntar. Ai grijă să nu mă rătăcesc. Tratează-mă ca pe fiica ta atunci când mă înveţi ce nu ştiu sau ce am uitat. Consideră-mă iubita ta atunci când am nevoie de alinare, de grijă, de protecţie. Fii cel mai bun prieten al meu atunci când facem planuri de viitor! Fii soţul, iubitul, bărbatul, amantul meu atunci când sunt femeie. Nu mă certa dacă o să greşesc şi învaţă-mă să trec peste defectele mele numeroase. Fii blând, aşa cum eşti tu, natural şi iubitor. Iubeşte-mă tânără, bătrână, urâtă, frumoasă, grasă, slabă, imperfectă, rea sau bună. Azi, mâine, întotdeauna… îmbracă-mi inima!

La mulţi ani, iubire!

La multi ani vouă şi celor din inimile voastre!

