Goală

La împlinirea unui an de când am hotărât să mă dezgolesc de orice frică de (pre)judecată a celor din jur, să scot vestmânt după vestmânt și să mă prezint în jurnalul meu virtual aproape așa cum sunt… trag linie.

Mă plec în fața acelora care au poposit mereu aici, care mi-au lăsat un comentariu, care au distribuit articolele mele, care m-au apreciat și mi-au trimis mereu mesaje, care au trecut dincolo de virtual și au sosit să mă cunoască în real. Nu veți cunoaște, probabil, niciodată câtă bucurie ați adus sufletului meu. Că am continuat datorită vouă. Că știu că prietenia, bunul-simț, nevoia de frumos, vorbele bune, respectul și aprecierile încă există. M-ați ajutat să îmi văd mai bine defectele, să învăț, să îmi iau lecțiile de viață.

Acelora care m-au criticat și etichetat, mai mult sau mai puțin voalat, deși nu cunoșteau și nici nu au avut răbdare să cunoască vreodată vreo părticică a sufletului meu, le mulțumesc. Și lor… Acelora care au inventat scenarii ale vieții mele, acelora care nu mă plac, care mă consideră dușman și care mă vorbesc fără a cunoaște în profunzime ce reprezintă sufletul meu, idealurile mele, voința mea, sacrificiul de sine, nopțile nedormite și transformate în zile pentru evoluție și învățătură, perseverența mea, dorul de ai mei. Dar nu mă plâng! Ba chiar le mulțumesc. M-ați făcut mai puternică și am înțeles că nu reprezentați prea mult pentru mine (fiindcă nu îmi pasă de viața voastră), dar eu pentru voi reprezint mult (că vă pasă de existența mea)!

Azi mă dezgolesc de mine și mă îmbrac cu dragostea și respectul pentru voi, cititorii mei, prietenii mei, de departe sau de-aproape, din virtual sau realitate. Azi îmi permit să îmi amintesc stadiul în care eram acum un an și unde sunt acum. Azi îmi permit să mai vărs o lacrimă pentru un vis… dar să  zâmbesc altuia. Azi, îmi permit să îmi aduc aminte, apoi să ridic ochii spre cer și să dăruiesc Universului gândul pentru cei pe care îi iubesc… departe, aproape, în viața aceasta sau într-o alta. Goală…

MULTUMESCTuturor celor care mi-au stat alături de când blogul La Marginea Căsniciei a apărut.

Îngerului meu, Dana-Violeta.

