Iubirea… acel fir invizibil care leagă doi oameni încă de la prima întâlnire, astfel încât niciodată să nu se despartă sufletește, uite, înceteze să se iubească, indiferent cât de departe ar locui unul de altul sau cât de imposibil ar părea să fie împreună! Acel fir invizibil care leagă oamenii ce se iubesc cu adevărat, (re)unindu-i dincolo de viață și de moarte. Același fir invizibil care unește oamenii predestinați, ei simțind și știind în adâncul sufletului că există undeva în această lume și că într-o zi firul îi va atrage unul spre altul, (re)găsindu-se și (re)cunoscându-se! Da, știu, e o nebunie, dar despre asta este al treilea roman și asta cred că se va întâmpla în viața mea.

Aici, ultimul meu interviu 🙂

Românii știu românește

ubi_bene_ibi_patria_home_is_where_you_feel_good_square_sticker-rcd7b88af60de43a1b8bd5871834e7cc1_v9wf3_8byvr_324.jpgAş minţi dacă aş spune că n-am avut un şoc în momentul în care mi-a comunicat decizia pe care o luase.  Când am aflat că vrea să plece din ţară, am simţit un gol în stomac. Urma să fiu departe de una dintre cele mai bune prietene pe care mi le-a ales destinul. Dar m-am ţinut tare, pentru că pur şi simplu simţeam că ei îi va fi bine, iar că mie o să-mi treacă. La urma urmei, era doar un gol în stomac.
Au trecut patru luni de atunci şi am avut dreptate. Încet-încet, golul a dispărut. Asta pentru că am realizat că distanţa dintre două persoane care se iubesc se măsoară în dragoste, nu în kilometri. Iar timpul… „timpul este doar fluviul din care pescuiesc eu”. (Charles Baudelaire)
Deci n-o mai lungesc. Dragii mei, Antonia Bogdana Bălan!

1. Antonia, când crezi tu că e momentul potrivit pentru „Stop!…

Vezi articol original 3.006 cuvinte mai mult

